Friday, October 24, 2008

Dense

Holy - Heilig

Heute musste ich schon wieder zwei Stunden von SF nach San Jose fahren wegen eines Meetings, das nur 1.5 Stunden dauerte! Wieso gibt es keine ICE-aehnlichen Zuege, die San Francisco und San Jose verbinden? Das ist echt unglaublich. Ich vermisse die Zuege in Deutschland sehr, denn sie waren zum groessten Teil puenktlich, sauber und schnell. Mit dem Zug konnte man die Metropolen und die kleinen Doerfer erreichen.

Zu einem anderen Thema, naemlich mein Foto des Tages ... Ich habe das Badezimmer in meinem Haus fotografiert, denn es gehoert unter der Scavenger Hunt Rubrik "Sachen, die heilig dir sind". ;-P Im Badezimmer kann man sich waschen unter anderem. Wenn man vom Badezimmer herauskommt sollte man sauber sein. Es ist wie eine Taufe.

=======================================

Today I had to drive 2 hours round trip from SF to SJ for a meeting that lasted only 1.5 hours! Why aren't there high speed trains connecting the cities? It's unbelievable. I really miss the trains in Germany because they were punctual, clean and fast for the most part. You could reach the large metropolises as well as the small village towns by riding the train.

Regarding another topic - my picture of the day ... I photographed the bathroom in my house because it's for my Scavenger Hunt homework and belongs in the category, "Something sacred". ;-) In the bathroom you can cleanse yourself among other things. When you emerge from a bathroom, you should be coming out clean. It's similar to being baptized.

No comments:

Labels