Thursday, November 06, 2008

Pillow dreams

Nickerchen/Cat nap

Frankfurt

Zunaechst einmal, danke an alle die mir Rueckmeldung geben, wenn ich Fehler auf Deutsch mache. Ich finde es aeusserst hilfreich, denn ich kann mich nur verbessern, wenn ich weiss was fuer Fehler ich mache.

Das heutige Bild ist von meinem Lieblingssouvenir aus Deutschland - ein Kopfkissen. Es ist so weich, so bequem und genau das was ich suche nach einem stressigen Arbeitstag.
Uebrigens, morgen gehe ich auf der Klassenfahrt zum Sutro Bad von 19-21 Uhr. Wir ueben Nachtaufnahmen und lernen "painting with light". Ich freue mich schon sehr darauf.
=============================

San Francisco

First of all, thanks to all my German readers, who have been providing me with feedback on my German. I really appreciate it because I can only improve if I know what type of mistakes I'm making.

The picture above is of my favorite souvenir from Germany - my pillow. It's so soft, so comfy and exactly what I'm looking for after a stressful day at work. By the way, tomorrow I'm going on my field trip to Sutro Baths from 7 - 9 PM. We're practicing night shots and will learn how to paint with light. I'm looking forward to it.

No comments:

Labels