Friday, November 07, 2008

Creepy crawlies

Eine kleine Nachtmusik / A little night music

Frankfurt

Hier ist das einzige halbwegs interessante Bild von dem Shoot heute Abend. Ich war nicht in einer kreativen oder kuenstlerischen Laune, denn ich habe mir Sorgen darum gemacht, wie ich es mit dem Auto nach Hause schaffen sollte. Der Nebel war so schrecklich dick, dass es gefaehrlich war. Zum Glueck ist nichts passiert und ich bin jetzt sicher zu Hause. Ich mag die Nacht nicht so sehr.

======================

San Francisco

Here's the only half way decent picture that resulted from the shoot this evening. I wasn't really inspired or in an artistic mood because there were too many other things on my mind like how to navigate through the thick fog at night. So not very fun overall. I would have preferred a locale closer to civilization. I'm also not a night person so that explains it.

No comments:

Labels